Gmzmrt80 ben dalinin bebek yağını kullanıyorum avokado, badem ve zeytinyağlıydı sanırım, haftada 2-3 kere duştan sonra sürüyorum sadece. 38+5 teyim ufak çatlağım bile olmadı şükürler olsun ama bence keramet yağ da değil bünyede, çünkü neler neler kullanıp da erken haftalarda bile çatlayanlar olduğuna çok denk geldim