Bende bu sancıya dayanamayıp acaba doğum sancısı mı diye doktora gidenlerdenim. 36. Haftamda yaşadım kabızlıkta vardı. Lavman yapıldı ilk gün değil ama ertesi gün ağrısı azalmaya başladı. Bebek hareket ettikçe canımdan can gidiyordu çok kötü bir ağrı inşallah bir daha olmaz 🙏