Selam kızlaaar bu hayatta bende doğurabildiysem hepiniz yapabilirsiniz diye düşünüyorum 😁😜 hamilelik sürecm ilk 5 ay çok fena geçti kusmaktan kendime gelemedim 🙄6. Aydan itibaren yürüyüşlere başladım kendimi rahatlatmaya çalıştım ve yemek işini abartmadım artık son zamanlara geldiğimde belimde fıtık olduğu için sırt bel ağrıları beni çok yordu ama yürüyüşlere devam ettik gerçekten işe yarıyo yürüyüşünüzü mutlaka yapın 🙂 40-5 olduğum için doktorum beklemek istemedi ve o gün yatışımı yaptı ben epidural istiyodum zaten o gün 2 cm açıklıkla hastanedeydim sancı vermeye başladılar bi süre sonra adet sancısından bi tık üstü sancıları hissetmeye başladım ama iyi karşılıyodum derin nefes ve dua ederek geçiriyodum açıklığım ilerleyince epidural oldum ve resmen gülümseyerek doğuma devam ettim 😁🤪 pilates topuyla hareketlere başladım ama açıklığım azdı geceden önce doğmaz dedik 1 saat sonra doktorum geldiğinde 9 cm dedi doğuruyosun tabi ben şok 😱🤷🏼♀️ Hemen doğumganeye alındım sürekli ıkınma isteğim geliyodu zaten his geldikçe ıkındım bi kaç ıkınmadan sonra kızımı kucağıma verdiler 😍💋 dünyanın en güzel anlarından biriydi 3500 kilo ve şuan yanımda 2 günlük olduk bile 🥰❣️Merak ettiklerinizi cevaplayabilirim 😜