Ayse555 Kızlar bugun temizlik yaptım banyoyu temızlerken biraz fazla kaçırmışım domestosu baya kötü oldum gözlerım falan ama şuan iyiim bebege zararı olmus mudur?
Anneolmayahasret Ayse555 hareketlerini takip edin bol su icin balkon varsa temiz havada cikin oturun biraz
Arinna Ayse555 Bana doktor domestos işlerini eşin yapsın demişti. Zararlı olabilir diye bende yapmadım hiç
Anneolmayahasret Ayse555 dikkat edin bidaha kullanmayin kimyasal urunler yada cok fazla maruz kalmayin. Icinize sinmiyosa bi acile gidin muayene olun bebisi gormus olursunuz
Ayse555 Anneolmayahasret peki zaten kötü olunca hemen bıraktım sonra maske takıp devam ettım şuan iyiyim yinede içime sinmiyor ama inşallah bişey yoktur
Ayse555 Arinna bende normalde böyle birşeyı dıkkatli kullanırdım ama bu sefer boyle oldu inşallah bişey olmaz
Babyy1S Ayse555 maske takın 2 kat.bende domestosla yapıyrm snra temiz hava aliyrm bir sey olmasn diye
Ayse555 Babyy1S denerim ya normalde etkılemzdı yanı çok kullanırım hastasıyım resmen 😃 ama bu sefer etkıledı sanırım biraz fazla döktüm iyi temızlensin diye