61gamze81 Kızlar cuma günü spinal sezaryenle oğluşum gelicek inşallah ama ben çok korkuyorum 😱 tavsiyede bulunacaklar var mı tecrübeli annelerimizden
Mihre 61gamze81 Mucizeye tanıklık olacaksınız,o ilk ses,ilk dokunuş etkisinden çıkamayacaksınız😍 Bol bol gezin,yatmayın merdiven inip çıkın gazınız kolay çıkar.Unutmayın ne kadar çok hareket o kadar hızlı dikişlerin iyileşmesi demek.
derinozkaya 61gamze81 masallah 🧿 sağ salim kucaklarsın insAllah 🤲🏻 bende sezaryenim tabi daha var ama cok heyecanlıyım kaygılıyım paniğim 🥺🥺 depend aldın mı? serum falan pedle ugrasmak cok zor gelir 😬 kayısı kompostosu yap götür gazın icin cok iyi gelecek sana bol bol sade neskafe ve bitter çikolata ye baş agrın olmasın bide bebişin icin en az üç takım al benim arkadasımın bebegi kustu falan degistirmek zorunda kaldılar sarı bir tülbent al bizim buralarda öyle derler üstünü örterler sarılık olmasın diye.. hikayeni bekliyorum 🥰
Meryem1karaca 61gamze81 ne kadarlık siniz. Benimde cuma gunu spınal sezaryen dogumy var.. Bugun 38 haftaya girdik.. 38+2de dogucak kızım
61gamze81 derinozkaya evet aldım eskstra durum olursa da eşim alır diye düşündüm 🙂 teşekkürler tavsiyeler için 🤗
Fatmanaz1erva2 61gamze81 bende yarin olucam cnm bende de var korku heycan kaygi hepsi bir arada evde birde 3 yasinda kizimi birakip gitmek cok uzuyo beni Allah yardimcimiz lsun ins 🤲😥
Minnowum Korkulucqk hic bisey yok canim bende 2defa olucam sezeryan 10gun falan agri olucak ama sonra yavas yavas gecicekbende oyleydim ilk cocogumda cok cok korkuyordum hatta hastanede agliyasim vardi ne zamankalkip kendi bebeyime kendim bakicam cok sukur eve gelen gunden kendim bakdim hic bir yardimim olmadan InsALLAH sendede oyle olur 🙏🙏🙏
mira_elifada 61gamze81 hiç korkma cnm rahat ol yanına bol kahve al narkozu atlatabilmek için geçmiş olsun şimdiden 🌺
Fatmanaz1erva2 Sezeryan doğum yapan anneler geceligu nasil tercih ettiniz onu tamamen dugmeli almak gerekirmiydi