İlk hamileliğim ve 37 hafta oldum korkularım azaldı ama yinede kafamda değişik sorular stres heyecan vs.
Normal doğum yapanlar az baheder misiniz ilk belirti ne oldu sancı denilen şey nasıl bir ağrı ile başladı ölecek gibi mi.oldunuz?kanama yada ağrı su nneyse gelince ne.kadar süre sonra doğum oldu
ve kaçıncı hafta oldu bebeğiniz özellikle kız anneleri kızlar erken geliyormuş doğru mu?