Furelcag Pinarx07 aslında inan bana korkulacak bişey yok 2. Bebeğime hamileyim Allah hepimize sağlıkla kucaklamayı nasip etsin. Herşey o kadar kolay ilerliyor ki birde bakmışsın kucağında 😇
Pinarx07 1994ozg ayni ikimizinde bebegi 7 eylul demisti doktor dogumu agustos sonuda gelebilir diyo tabiki hayirlisiyla sağ sağlim alalim kucagimiza inşallah 🥰
1994ozg Pinarx07 ay evet normal şartlarda 20 ağustostan itibaren gelebilirmiş 🤗 hazırlıklarım bile daha çoook var benim kalsın azcık içerde🤣
AydanB Furelcag ne guzel iste bende 33+1 im gecmesin istiyorum karnimda olmasinin verdigi his cok guzel 🥰
Pinarmelike Ay bu zaman bı bana mı çok hızlı geçiyor 34+6 olduk çok hızlı geçiyor iyice korku sarıyor beni 😭
Furelcag Pinarmelike korktuğun için mi acaba. Hiç korkmuyordum oğlumda da zaman geçmedi kızımda da geçmiyor 😏