Devlette gidiyorsan eğer kontrolle genel olarak farklı bi hastaneye yönlendiriyorlar çoğu devlet ayrıntılı yapmıyor çünkü dikkate al. 22 gibi gitmen daha iyi olur bebek ultrason da bir hafta iler de olursa almaya bilirler okudum burada bi kaç yazı da bende 22 hafta içindeyim pazartesi gidicem inşallah