Merhaba arkadaşlar 🌸 nasipse Eylülde doğum yapacağım. Battaniyeler yeterli olur mu yoksa yorgan almalı mıyız ? İspanyol diye geçen kalın battaniyemiz de var aslında. İnce de olsa yorgan alalım diye netten araştırıyorum ve genelde bebek yorganları elyaf olarak çıkıyor karşıma. Elyaf mı omalı yoksa pamuk mu olmalı ?