0101sevo valla ilk defa senden duyuyorum yasak olduğunu 😀 ben ilk dönemde eksili şeylere cok asetdim ve yedimde, bol bol doktum cigkofteye hele yaprak sarmaya eksili eksili cok yedim nar ekşili, halada yiyorum 36 haftalık oldum hiç bi sıkıntıda yaşamadım.
Yanı nar eksisinin ne gibi zararı olabilir ki 🙄😁