Fatihmina60 Nazli0108 beklemen gerekır bır umut ınsan beklemek ıstıyor bende 8 haftalık oldum ama duymadım cumartesı gunu kontrolum var duyacak mıyım dıye bır umutla beklıyorum umutka bekleyen herkese yaşaatsın bu duyguyu rabbım ınslalh bende duyarım pıt pıt