Merhaba hanımlar. Yaklaşık 1 haftadan beri innate ve feramat kullanıyorum ve çok afedersiniz ishal oldum. Önce kan ilacındandır dedim 3 gündür içmiyorum ama hala geçmedi omega 3 yapar mı acaba ? İçinde prospektus de yok omega 3′un. Kontrolüm de haftaya pazartesi ne yapsam iki ilacı da bıraksam mı acaba o zamana kadar ?