Mom653 Benim de sizin gibi oldu. Hafif kahverengi bir leke geldi. Regl oldum zannettim. 24 saat geçti hiç bir şey gelmedi. Sağlık ocağından aradılar o gün, gebelik düşünüyordunuz nedir durum diye. Ben de anlattım, yerleşme kanaması olabilir o dediler😊 test yaptım ve çift çizgi 😊