Dzeyy ay canım merhabaaaa 😍 16 haftalıkken serklaj olduk şuan 21+1iz henüz cinsiyetini kesinleştiremediğimiz bebişimle 😄 bir gün iyi bir gün kötü geçiyor. Allaha şükür sürekli yatış halinde değiliz, 28. Haftadan sonra en riskli döneme girecekmişiz, erken doğum riskine karşı yavaş yavaş hastane çantamızı oluşturmaya başlayayım diyorum ama napacağımı bilmiyorum 😄 senin nasıl gidiyor