Kızlar benim ikinci doğumum olcak insallh. Eşim askeri personel. İlk çocuğumda 300 lira aldm ama süt parası diye 150 mi artk ne kadarsa onu almadık siz olmuyor dediler. Ama alanları da duyduk.. asker esi olup alan varmı süt paraisni onu nerden yapcaz kızım da daha 3 yaşında 5 yaşına kadar aliniyormus ne yapmam gerek peki