brccelik bende ilk Sevil hanıma randevu almıştım ama peş peşe 2 tane sezeryane girmek zorunda olduğu için biraz beklemem gerekiyodu o yüzden beni pınar hanıma yönlendirildim ama ondan da pek memnun kalamadım alel acele ultrasondan bakıp gönderdi beni .. Sonra ki haftalar Sevil hanıma başladım cevremde ki herkes Sevil hanımın hastası onunla doğum yaptılar çokta memnunlar ama yine de başka tecrübeli annelerden bilgi almak istedim.. bilgilendirdiginiz için teşekkür ederim.