prensprensesannesi__ 27 haftalık olucam benıde aradılar saglık ocagına tetenoz aşısı ıcın yarın gıdıcem
aysegul1anne 25 haftalık gebeyim. İlk dozu 22. Haftada oldum. 2. doz için 30. hafta gel dedi aile hekimim.
Prenses58 Bende 20 haftalığım bugün oldum tetonoz aşımı genelde sağlık ocaklari yapiyo diye biliyorum