Merhaba kızlar size bir konuda danışmak istiyorum. İlk gebeliğim be bebeğim iri ve suyum fazla pazartesi 37 haftalık olucak. Ama salı günü doktoruma gittim senin zamanın gelmiş pazartesi suni sancıyla doğurtturcam dedi nst de az Bi sancım çıktı oda adet ağrısı gibi. Sizce ne yapmalıyım açılmama da bakmadı çok kararsızım😑😔