Tarcin canım benim öncelikle geçmiş olsun ben kanama geçirmedim ama benim 5.haftadan kahverengi lekelerim camasirima gelmisti doktoruma gittik rahimde 5,5mm kanama alanı var dedi progestan günde iki ve pruluton igne verdi ve bolbol dinlen dedi annemin evinde kaldik bir hafta sonra doktor kontrolumde kanama alanın 1,5mmye dusmus bebekte iyi dedi tekrar ilaca igneye devam annemde kaldik sonra bir hafta sonra diger kontrolde rahimde kanama alanım hiç kalmamisti benim rahimim suyum bebek hersey iyi ama yine dinleceksin dedi haftada bir igne progesantini 200mgye cevirdi 5.haftamdan 9.haftama kadar hep az az camasirima kahverengi lekeler geldi kirmizi yada pembe degildi doktor kahverengi olabilir ilaca igneye devam hersey normal dedi 9.haftamda kahverengiler kesildi derken 12.haftamin basi da az az tekrar gelmeye basladi kahverengi akintim doktoruma kostum hemen hersey normal dinleciksin 15,20 gun daha ilaca igneye devam dedi yine yatiyorum annemdeyim 1,5 aydir yani ilac igne ve dinlenme bana cok fayda etti cok sukur bebegim iyi bende iyiyim ins daha iyi olucaz,sana tavsiyem doktorunu dinle ve dinlen eger ilac ve igneye devam dediyse devam et lutfen strest yapma gecee hayirlisiyla ama yormayacaksin kendini bende sali gunu ikili tarama testi yaptiracagim suan 11+5 gunluk olduk cok uzun yazdim ama ben iki doktora gittim cok arastirdim inan tedavisi boyle cok gecmis olsun Rabbim hayirlisiyla bebeklerimizi dunyaya getirmeyi nasip etsin bizlere