Papatyaniz Kızlar 2 gün once doktorum yumurtaliklarimin yavaş çalıştığını ve pco mun olduğunu söyledi kan ve idrarda temiz cikmiştı. Vinalac , trivag , funit ilaçlarını kullanıpta hamile kalan oldu mu ?
imren91 Papatyaniz Ben şu an hamileyim. Vinelac kullanıyorum. İçinde baya faydalı vitaminler var. Gebelik öncesi folbiol kullanmıştım ben.
Papatyaniz imren91 İnsallah vinalac bende işe yarar hamile değilim , doktor bebek istiyormusunuz diyince evet dedim ona göre yazdi bu ilacı 😊