Beyza9197 2 gün önce idrarda test yaptım pozitif cıktı dünde kan testi verdim 357 hamileyim degilmi kaç haftalık oluyor neler yapmam gerekiyor doktor suan ultarsonla göremeyiz 1 hafta sınra gel diyor
Babyy1S Beyza9197 2 günde bir artması gerekli son adet tarihinin ilk günunden hesaplanır geç döllenmeyse onu size doktorunuz söyler
buseyusuf27 Beyza9197 hayırlı olsun canım suan 4 haftalık gebesın 1-2 haftaya kdr bebegını görürsün ama göremezsen de endıselenme gec döllenme olabılır ozaman da 8.haftayı beklemen gerekıyor ozmaan kesın görürsün 🤗
Sinemarslannnn Hamilesin canım benim ama 2 günde bir 2 kat artması lazım betanın hadi bakalım hayırlısı olsun ☺️
Beyza9197 Babyy1S doktor şuan ufak ultarsonda cıkmaz diyor 1 hafta beklemen gerek diyor 2 haziran son adet tarihim tahminen kac haftalık oluyor
Beyza9197 buseyusuf27 Benim bir folis asit kullanmam gerekiyormu doktor saglık ocagı degerine göre yazar dedi her folik asit kullanılır mı
Babyy1S Beyza9197 adet tarihine göre 4hafta 1 günluk dedigim gibi bebek suan kücücuk kese oluşumu için 1 hafta sonra gidin doktorunuz dogru demiş 🌸
buseyusuf27 Beyza9197 yani sağlık ocagına gebe olduğunu bildir tahlıl sonucunla git onlar sana gerekenleri söyler ve folik asıt kullanman gerekıyor mu sor ki verır doktor zten yazmazsa eger soyle yazsın.
Babyy1S Beyza9197 doktoruna söylemediniz mi o haftalarda normal oluyor yerlesme akintısı deniliyor kan görürsen skntı olur
Beyza9197 Babyy1S kan gibi degide ara ara leke seklinde akıntı doktoruma söylemedim yerlesirken olurmu cok yogun degilse düşük degildir dimi
Babyy1S Beyza9197 kahverengi şeklinde mi geliyor eğer uzun sürerse progestan verir doktorun bebek yerleşmeye calıştıgı icin oluyor genelde bende 4 gün sürdü kahverengi akıntı bana doktorum olabilir demisti adet kanaması gibi oldugunda sknti demisti
Beyza9197 Babyy1S evet kahverengi gibi akıntı doktorunmu yazması gerekiyor ben alamazmıyım 1 hafta beklemem gerek doktora o zaman gidicem
Babyy1S Beyza9197 siz de alırsinız ama doktora sorman gerekli belki kullanmana gerek yok diyebilir ilaç biraz ağır yani sersemletiyor doktoru arayıp bilgi al istersen yada uzan dinlen devam ederse doktora git igne ilaç yaparlar