MervezkanYamal Kızlar doktorum iki hafta sonraya şeker yüklemesi için çağırdı. Yaptırıp yaptırmamak da çok endişeliyim sizce yaptırmalımıyım ?
Sevilayyy MervezkanYamal tabiki yaptırmalısın ben yaptırmasaydım şekerimin bu kadar yüksek oldugunu bilemeyip önlem alamicaktım, kimseyi dinleme doktorunu dinle biz doktorlardan daha iyi bilemeyiz , kulaktan dolma şeylerle olmaz bu işler
Turkuazmavi MervezkanYamal bence yaptırın öyle abartıldığı gibi bişey değil yediğimiz içtiğimiz şeylerde daha çok şeker var öyle ekstra şekerli değil doktor istemişse de kararsız kalmayın bence