Ayten55 Suyum fazla çıktı iki kere birinci sinde normale dönmüştü şimdi yine suyum fazla çıktı gizli şeker olabilir dedi doktor iki gecedir karnımın sol tarafında batma var yırtılma gibi acile gittim erken doğum ağrısı gelmiş dediler şuan 35 haftalığım
Blackkcat Ayten55 canım benimde bi sınırda bi fazla çıkıyor,gebelik şekerim var ama ciğer geliştirici iğne arttırdı bu durumu,Allah korusun canım inşallah zamanında gelsinler,bende hadtanedeyim şu an 32.haftamdayım kanamadan yatıyorum
Ayten55 Blackkcat Allahım sanada yardım etsin inşallah 🙏bebeğini sağ sağlim kucağına almaya nasip etsin inşallah Allahım
RuzgarsMommy Uf benim de 32 haftada fazla çıktı 34 oldum dikkat ediyorum meyve yemeği azalttim korkmaya basladim ya yine artarsa
Ayten55 RuzgarsMommy Bende meyveyi bıraktım özellikle karpuzla kiraz aşırı suyu çoğaltıyomuş biz 36+5 olduk inşallah sağ salim kucağıma alırım
RuzgarsMommy Ayten55 evet canım bende cok yedim doktor uyarinca biraktim simdi doğuma kadar yemicem :/ zamanindan önce dogurmayalim