Sumeyye44 Merhabalar güzel anneler bu Cuma bime küvet, kovası ve maşrefası geliyor sizce iyi midir? Haftayada a101 e geliyor nerden alayım? Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim💙 @HappyMom
Solinim Sumeyye44 ben bimden aldım gayet güzel canım düz ama desenli değil sanırım A101 deki desenli ama buda iş görür kalitesi iyi
zeyzey95 Sumeyye44 ben a101e gelenin kova maşrapasını alıcam sadece ayaklı küvet almıştım bimdeki şeffaf olduğu için bebeksi gelmedi bana bide maşrapasının sapı kısa bimdekinin. Bide bimdekinin filesi çok kötüymüş 😂
Akty0753 Sumeyye44 a101 deki daha kullanıslı bence canım kovasi ve maşrabasıda oyle ben a101 dekini alıcam hem desenleride çok hoş daha derin gibi geldi yanliz filesi yok ayriyetten file alıcam bn sende öyle yapabilirsin😊
Sumeyye44 Solinim Ya bende düz istiyorum pembe mavi olması şart değil gördüm kaçırmak istemedim ama saolsun kayınvalidem a101 kalitetli değil dedi kafam karıştı
zeyzey95 Sumeyye44 ben file almıycam e bebekte süngerler var ondan alıcam file bana rahat gelmiyor bide bimdeki çok kaltesizmiş bence fileyi ayrı al
Deletedmom399 Sumeyye44 ben daha önce geldiğinde A101 den almıştım canim. File almadim diğerleri kullanışlı ve güzel geldi bana 😊