RukiyeFatihErdoan Haftadayım 1 haftadır sürekli boş geğiriyorum bu durumdan cok rahatsızım artık sizdede oluyormu?
Nesomer RukiyeFatihErdoan bende hamile kaldığım andan beri geğirmeler devam ediyor. 18 haftalık olduk hala aynıyım. Sanırım rahim genişlemesinden mide kapakçığının açık olmasından kaynaklı
RukiyeFatihErdoan Semakacan ilaç kullanmıyorum . Ve hala geçmedi doktoruma kontrole gittiğimde sorcagım bu durumu
kumsalhnd Hamilelikte gaz problemi oluyor. Doktoruna sorarsan sana magnezyum yazacaktir. Benimde cok oluyordu doktorum magnezyum yazdi ve cok iyi geldi