prensesannesi25 Sabah şeker yükleme testi yapmaya gittim daha ilk kan vermede azıcık o suyu içmemle kustum daha duramadım tansiyonum düştü açlıktan 😟 yaptırmadım daha da düşünmüyorum yaptırmasam bişey olmaz değil mi 🙄
Arya12 prensesannesi25 benim bir tanıdığımda içer içmez kusmustu. Doktor tamam o zaman bu sorun olmadığını gösterir demişti.
joki prensesannesi25 riski alan sizsiniz, yarın bir gün bebeğinizde irileşme, su fazlalığı çıkarsa “keşke yaptırsaydım” deme ihtimaliniz var.