Aselhavva şimdi doktordayım 36.haftayım bir hafta önde gidiyor kilosu 2850 çok sevindim valla doktorum da sevındı gayet ıyı haftasıyla uyumlu dedi normal doğum için de gayet iyi boyle olması. Kılo gerçekten iyi birşey değil canım sağlıklı olsun da 🙏🏼