Bende orda yapacağım herşeyi anlatın nasıl geçti doğum nasıl oldu.normalse acilden mi giriş yaptınız eşyaları kim aldı ne zaman aldı odaya mı bıraktılar refakatçi ziyaretçi babası görebiliyor mu.telefonumuzu eşyalarımızı kime emanet ediyoruz. Liste verdiler mi size ihtiyaçlarla ilgili. Lavmanı kendimiz mi yapıyoruz 🙈 refakatçi alınmıyorsa ihtiyaçları kim görüyor karnımız acıktı susadık diyelim nasıl karşılayacağız.