Ceren_ycl Kızlar 14 haftalık hamileyim dün doktor plesanta asagı da yukarı çıkmazsa sezeryan doğum olur kesin dedi. Sizce ileriki haftalarda bu durum düzelir mi?
Elyiz Bana da 24. haftada aynısını söyledi. İlerde düzelir büyük ihtimal dedi. Bugün 28. haftam bitti kontrole gittim. Düzelmiş çok şükür. Merak etmeyin rahim büyüdükçe genelde yukarı çekiliyor .