OA3905 Merhaba kızlar 12+2 den merhaba.🌞 12 haftalık olup cinsiyet öğrenen var mı ? Nasıl geçiyor bu haftalar
svvlata OA3905 12+2 bugün ikili testim vardı doktor kız gibi dedi ama 4 hafta daha beklemem gerektiğini söyledi ☺️
OA3905 Bizde 11+3 te yaptırdık ikili tarama testimizi. Daha sonuçlar çıkmadı 13+2 de de randevumuz var inşallah öğreniriz çünkü cinsiyet partisi de yapmak istiyorum ogün
DiplomaliEvHanimi Kesinlikle kız erkek ayrımı yapmıyoruz Allah saglıklı sıhhatlisini hayırlısını versin diye duacıyız. Şuan 13+2 cıktı doktor emin olmadan kesin değil ama %95 kız gibi dedi. 1 ay sonraya randevu verdi Sizede danışmak istedim kizlar ? https://imgyukle.com/i/ClQilU