yagmurdz 28.haftamda uçak yolculuğu+2 saatlik araç yolculuğu yaptım canım, üstelik o günün sabahında duruşmam var diye adliyeye gitmiştim. sabahtan koşturmacaya başladım anlayacağın. Sonra adliyeden eve, evden havaalanına, ordan bir buçuk saatlik uçakla memlekete, ordan 2 saatlik araç yolculuğuyla yaylaya. Yaklaşık 12 saatlik bir koşturmaca olmuştu. İstanbulda oturuyorum, şehir içi trafiğini hesap edebilirsin. Ama günün sonunda beklediğimden iyiydim şükür. Ellerim ve ayaklarım şişti tabi, biraz da yorgunluk. Yani demem o ki, Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz, gönül rahatlığıyla güle güle git inşallah🤗ama mutlaka dinlen, molalarda yürü ya da ayaklarını yukarı kaldır😉