bebegim_28 Boncukk-5 şu dönem bende onu düşünüyorum 😁 Allah izin verirse kızımız olacak inşallah eşim nehir olsun dedi bende ısındım nehir kesin bende yanına ada düşünüyorum nehir ada mı yoksa sadece nehir mi kararsız kaldım🤔🤔
41esra Boncukk-5 aslında ben iki isim çok seviyorum eşim tam aksi hiç sevmiyor kimse kullanmıyor diyor ama sen baştan ikisini kullanırsan öyle gider diye düşünüyorum 🙄 sonuç olarak benim kızımın ismine babası galip geldi tek umay olacak inşallah🙈😂😂
FrdCn tunderyus minel ismini bende çok seviyorum ama anlamı yokmuş canım de da anlamı taşıyormuş kuran daki anlamı ekmiş
FrdCn tunderyus evet nette öyle geçiyor ama maalesef doğru değilmiş yine de detaylı araştırın karar sizin tabi ☺️
Aslihansan Boncukk-5 kendim iki isim koyacak olsam da tek isimden yanayım 😂 eşim istediği için koyuyoruz yoksa koymazdım iki tane🤷🏼♀️
karanvemabelinannesiyagmur Boncukk-5 İsim uzunsa tek isim yeterli ama tercih meselesi oğlumda kızımda iki isimli benim :)