HafsaRumeysa merhaba, bir özel hastanede 7 yıldır yenidoğan yoğun bakım hemşireliği yapıyorum. Yeşil kartlı olsanız bile gidip sgk başvuru yapıyorsunuz eğer bebeğiniz yoğun bakıma yatarsa 18 yaş altından yararlanılıyor ve devlet karşılıyor masrafları. hastanenin sizden böyle bir parayı istemesi çok saçma ve mantıksız. Sevk işine gelince belli bir küvöz sayısı var eğer küvözler doluysa sevk etmek zorundalar boş küvöz varsada dediğim gibi yapınız. Umarım sağlıklı doğar ve hiç gerek kalmaz böyle şeylere.