Bende 32 haftalığım benimde erken doğum riskim var üstelik serklajlıyım ve bebek kafasını tam dikişimin üzerine bastırıyor yürüyorken sanki çıkacakmış gibi oluyor 32+2 de 2 kiloydu bende çok korkuyorum doğarsa küvezde ne kadar kalır ve kaçıncı haftadan sonra küveze girmez. Allah hepimize vakti gelince sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🙏