Nehirr88k anlıyorm cnm banada gebe olamazsn tedavı lazm dedıler bn tedavıye gttm yuksek cıkıyor prolaktın 3 ay sonra tkrar gel dedıler okdr test yaptılar bız döndük eve ertesı gün kusmalarm basladı oyle anladık gebe oldgmu cok şükür rabbımden ümit kesilmez dua et ve stres yapma sakın hersy yoluna gırer elbet