Kızlar ya ben 18 haftalık oldum bugün . Temizlik yaparken iki tane Halım vardı kaldırdım . Sanki kaldırdığındandır rahmime bişeyler baskı yapıyor . Kanama filan olmadı . Ama kendim çok mu vesvese yaptım acaba sanki
bişry olacak diye . Bu aydan sonra bişey olmaz bence demi ? Halılarım da çok ağır değildi