Rabia26 Kizlar dunden beri siddetli bel agrisi ve ishalim var sizce doğum belirtisi olabilirmi 34 haftalik hamileyim belimin agrisindan duramıyorum
Yagizkerem 34 haftalıkken bendede adet olacakmış gibi bel agrisi kasık agrisi olmustu yalanci sancıymış ama hala ara ara agrilarim artabiliyor ama ishal icin bisey diyemem
Yagizkerem Rabia26 bu haftalarda normaldir deniyor benim ikinci hamileliğim ilkinde bu kadar agrim olduğunu hatırlamıyorum bende🤷🏻♀️
Senturkkcansu Eğer kendinizi yorduysanız bir kaç saat solunuza yatıp dinlenin, eğer geçmiyorsa hastaneye gitmekte fayda var. Çünkü doktorlar hep der dinlenince geçen ağrıdan zarar gelmez diye.