Kızlar 31.haftamdayım daha yeni başlayacağım yıkamaya,dalin sensitive sıvı deterjan aldım,bi zarar görmemeleri için en risksiz yıkama 30 derece hassasta mı yıkamalıyım? Gerçi her kıyafetin üstünde yazıyor derecesi ama toplu ve renkli yıkayacağım,sizden tavsiyeler bekliyorum🤗