tambirseda doktorum ilk hamileliği öğrendiğimde oje sürmüyorsun dedi.Dördüncü ayıma giricem sürmek istiyorum o yüzden böyle bi post açtım süren var mı diye..herkes nasıl buraya nasıl başka konularda post açıyorsa bende açtım.Cevap vermeyin geçin böyle mantıklı olmayan postlarda...Olur mu tatlım 😉