Herkese selam. İki gündür öyle uykum gelio ki. İş için sınava hazırlanıyorum kaç aydır. Henüz belli olmadı tarih ama tahmini bir ayım kaldı . O kadar çalışdım. İki gündür hiçbişey yapamıyorum uyku ve mide ekşimesinden. Havada bile çalışamıyorum öyle yorgunluk yani. Çatlama iynesi yaptrdım bu ay bugün 11. Günüm. Uykuyu kaçırmak için napa bilirim sizce, doğal yollarnan?