1PrensAnnesiii ben 29+4te kıyafetlerini yıkayıp ütüledim şmdide 29+6yız bi kaç haftaya bakım ürünlerini eksiklerini bitirip çantamı hazırlicam inşallah,küveti bakım ürünlerimi almadım dha, beşiği nevresim takımı pikesi falan hazır annem yaptı hepsini sağolsun 😍🙏🏻😘💙 oda yapmadım ben bi süre yanımızda kalacağı için bi şifonyer aldık eşyalarını oraya koydum,taşınacaksanız biraz Dha bekleyin ama ütü yaparken zorlandım ben şimdiden biraz dha geç kalsam çok zorlanırdım heralde