Merhaba anneler. Benim kansızlığım olduğu için tansiyonum sürekli 4 e düşüyor. 21 haftalık hamileyim. Çalışıyorum ve okulda sürekli bayılıp revire kaldırılıyorum. Gittiğim hiç bir doktor rapor yazmadı. Şöyle İstanbul’da bana 1 hafta rapor yazabilir bir doktor tavsiyesi nolur. Çok yoruldum dinlenmek istiyorum. Bir de erken doğum riskim var. İyice bunaldım. Tavsiyelerinizi bekliyorum.