Kendinizi şartlandırmayın epidural olucam diye. Belkide sancıyı çok hissetmiyceksiniz. Biz sanıyoruzki çok felaket şeyler oluyo feci bi ağrı sancı ama bu bizim geleneksel küçüklükten beynimize kazınan bişey doğum zordur doğum acıdır gibi tamamen psikolojik. Tabiki acı var sancı var sancı değilde kasılma dense daha doğru aslında. Belkide doktorunuz uygun görmiycek epidural için her isteyene yapılan bişey değil çünki o yüzden bence şartlandırmayın kendinizi acı yok biz güçlü kadınlarız herkes yapıyo sen mi yapamıycaksın😎