Seray123 Hanımlar bugün kontrolüm vardı boyu falan çok guzel kilosu fazlaymış Sezeryan mecburi dedi şekerden dolayı kilosu ilerde insülin başla dedi insülin kullanan var mııı
mysweetbaby Seray123 şeker yükleme yaptırmış mıydınız? Epey tombikleşmiş evet benim 30. Haftada 1525 çıktı :)