Aaayseeee evet çok ilginç. 3.kesesi büyümeyen gebeliğimde aspirinde kullanıyordum ama olmadı. Bunda ilave olarak oksaparda kullandım bilmiyorum ne derece etki etki ama oldu. Bir tek duam
oldu zaten doğuma bile girerken “Allah isteyen herkese versin” inşallah sizin de olur bir kez olmuş bile üstelik neden olmasın🥰son gebeliğim de bir sürü kanama, düşük tehditi vs yaşadım sonrasinda da erken doğum riski falan filan ama zamanında çok şükür ki kavuştum. Yani aslında demem o ki mevlananın da dediği gibi: kısmet etmiş ise mevla ; el getirir, yel getirir, sel getirir. Kısmet etmez ise mevla; el götürür, yel götürür, sel götürür.