Regula 3 gyn kapsül kullanıyorum, bana daha erken haftalarda başladı doktorum 12 falandı sanirim, ama ben düzenli kullanmadım kutu bittikten sonra tekrar almadım doktorum 28de tekrar sorduğumda bittikçe alcaksiniz devam edin ona deei şimdi vicdan azabı çekiyorum o arada kullanmadığım için ama son haftalar daha önemli deniyor burada biraz içim rahatlıyor