Kızlar yaklaşık evleneli 1 sene olacak. O kadar çok istiyorum ki her ay adet görüp moralim bozuluyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Stres yapmayayım aklıma gelmesin tamam zamanı vardır diyorum.Biri birşey söylüyor tvde görüyorum ağlamaya başlıyorum.Olmadı foktora gideceğim en son gittiğimde yumurtalıklarda sıkıntı yok demişti bakalım.