4429 çok mu küçük peki veya çok mu büyük, Adidas ın pembe sırt çantaları var onlarda çok hoşuma gidiyor ama büyükmüş sanırım onlar. Bir de mayoral var pembe o da çok hoşuma gidiyor ama kol çantası kullanışlı olmaz diyorlar, sırt çantası daha kullanışlı diyorlar. O yüzden muca diye düşündüm ama bakalım 😊