Emine hanıma doğum yaptı arkadaşım geçen hafta çok memnun kalmış birde o hastanede mesai saatinde değilse eğer gittiğin doktor onu istiyorsan illa 800 TL ek istemişler arkadaşımdan ama hastane temizmis doğum doktorları hep bayan diye duydum fiyatida uygundu en son emine hanıma giderim büyük ihtimalle bilemedim tabi