Aysegulum27_ 20 haftalık ikiz annişler nasıl gidiyor .detaylıyı yaptınızmı cinsiyetler ne sohbete gelin😊
hhb53 Aysegulum27_ İyi gidiyor şükür. Tek bebegımin kordonunda üç damar olması gerekirken iki damar varmıs. Detaylı ultrasonda öğrendim bunu ama çok endişelenecek bir şey değilmiş. Özelde 1000tlye yaptırdım. Fotograflarınıda verdiler kızlarımın annelerine benziyorlar şimdilik 😁😍
cennetaha Cuma günü ayrıntılı ultrasyonum var biri kız diğeri bu hafta belli olcak Allah nasip ederse 🥰
Gul-oksuz İkiz olduğunu kaçıncı haftada öğrendiniz benim 6. Haftam çoğul gebelikten şüphelendiler Pazartesi gene gidicem o zaman belli olur dediler ☺️
Aysegulum27_ hhb53 fiyat fazla değilmi özel kliniktemi yaptırdınki yoksa özel hastanedemi .anteptetim ben özel hastaneler tek gebeliğe175 ikizlere 200 alıyor
hhb53 Aysegulum27_ fazla canım ama malesef istanbul şartları 🤦🏼♀️ Kontrol oldugum hastanede yaptırdım
Esinti Ben de 20. Haftadayım detaylı için doktorum bi özele bi devlete git dedi öyle yapacağım ben de